Monday, October 29, 2007

Τσατ

Πριν από δυο χρόνια άκουγα τσατ και νόμιζα πως ήτανε σύντμηση του τσατίζομαι ή κάτι τέτοιο. Όχι του τσακιστηκα αν και θα έβγαζε πάλι κάποιο νόημα, αν βγάζει κανένας ποτέ νόημα με αυτά που σκέφτομαι - γράφω. Σκέφτομαι και γράφω, τι σου είναι η μνήμη τελικά, πουρές και κέτσαπ ανακατεμένο, τρώγεται βρε αυτό; Αμέ που δεν τρώγεται. Τι έλεγα η λωλή και ξέφυγα πάλι;
Το τσατ λοιπόν το ανακάλυψα πρόσφατα όπως έγινε φαντάζομαι αντιληπτό και παροτι προσπαθω καιρο τωρα να μπω στο κλιμα δεν τα καταφερνω. Κατα αρχας, κανενας δεν λεει την αληθεια ποτέ εκει περα. Θα μου κοπανησεις τωρα, οτι αυτο ειναι το θεμα. Λες οτι θελεις και δεν ιδρωνει το αυτι σου για την ξεφτιλα. Σου εκατσε μια καλη φαση, ωραια, δεν σου εκατσε; Το ιδιο κανει. Τι ειχαμε τι χασαμε. Ελα ντε... τι ειχαμε;
Μιλας με ανδρα, σου προκυπτει γυναικα. Μιλας με γυναικα, σου προκυπτει αντρας. Μιλας με αντρα, περιμενει στριπτιζ απο καμερα και φωτο γιατι θα σου κανει και εκεινος. Ενταξει, μια σου και μια μου λες και το αφηνεις, σου αναβει μυνημα, βγαινει η αλλη με το απιστευτο προσωνυμιο χρυσαυγη, αν ειναι ποτε δυνατον, σου λεει θα βαλεις βιντεο, λες οκει και βαζεις. Τσουπ νασου μπροστα σου η λεγαμενη με το στριγκ και το σαμπανιζε camisole, miss sixty παρακαλω, ολο χαμογελα και πονηρες ματιες. Θελεις να δεις πιο πολλα, ρωτα, πιο πολλα - ποσα περισσοτερα; ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!
Τι ειναι αυτο ρε παιδακι μου; Λυσσαξε ο κοσμος. Θελεις βρε χριστιανη μου να βγαλεις γκομενα; (τι γραφω ρε γαμωτη μου) Πεστο απο την αρχη, μην το ξεκινας - θελω κατι διαφορετικο, κατι καινουριο. Πεστο καθαρα να το ξερω και εγω να βγαλω το καλωδιο απο την πριζα. Θα το εκτιμησω κιολας, χωρις πλακα, δεν ειμαι πολυ ρατσιστρια, δεν με ενοχλουν τα ανωμαλα (ουπς), ολες κατι εχουμε σκαλισει μικροτερες, αλλα μου τη σπαει το πονηρο, το μουλωχτο. Γραφει ο αλλος - θελω φιλια, μολις ανοιξεις το ξερο σου να μιλησεις σε κοβει, αστα αυτα (ποια;), εχεις καμια φωτογραφια, οχι με ρουχα... ξερεις. ΔΕΝ ΞΕΡΩ!
Λυσσα απιστευτη και διαστροφη και στερηση, ποτε διαλυθηκε ο κοσμος και δεν το καταλαβα, μπορειτε να μου πειτε;
Εκανα τσατ αυτες τις μερες και μπουχτησα. Παω γυρευοντας θα πεις, ενταξει βγαζω και εγω μια περιεργεια λιγο κινκι, αλλα μεχρις εκει. Μερικες φορες ειναι σαν να κολυμπαω σε αγνωστα νερα. Λες να εχω ρουτινιαστει τοσο πολυ, που να εχω γινει ντεμοντε;
Πότε εγινε αυτο ομως; Λες τα ραβασακια απο τα αγορακια να μην ειναι ερωτικα; (και τα εδειχνα στις φιλες μου η μαλακισμενη;) Ωχου... αν το υποψιαστω αυτο, θα πεθανω. Ουτε ψυλλος στο κορφο μου.
Για μια στιγμη αυτο χριζει ερευνας. Ειπαμε να το παιξουμε λιγο σοβαρες αλλα οχι και ετσι, αν συμβαινει κατι τετοιο, τοτε θα αλλαξω το τροπαρι. Απο αυριο.
Θα βγω στην καμερα οπως με γεννησε η μανουλα μου, θα κατσω σε μια γκομενα.
Ποπακη γουσταρεις να τα βρουμε;
ε;



Οποιος δεν καταλαβε οτι κανω πλακα, να σηκωσει το χερι του. Θα τον βαλω τιμωρια.

Κανείς;

μου εισαστε πονηρουλικα ναι;

θα σας προσεχω...


16 comments:

endtropi said...

Με λίγα λόγια αυτά που ανακάλυψες.

τσατ-σα
τσατ-σος
τσατ-ιλα
τσατ-πατ να σε δω γυμνή
τσα!(τ) Κ να σου το μεγαλείο των κρυμμένων λέξεων πίσω και μπρος από την CUMera... :-P

Grimdux said...

Το χειροτερο πραγμα με το βιντεο ειναι πως οταν ανοιξει στην οθονη υπαρχει η πιθανοτητα να δεις γυμνο το ν εαυτο σου. Κυριολεκτικα

Hoshi said...

Θα τα πω ολα στη μανα σου

Black Widow said...

θα σου δωσω το Code το Σαββατο.

Hoshi said...

+ Chance and we have a deal

endtropi said...

Άρχισες κ το...chat με τον εαυτό σου :-P

Black Widow said...

Δεν σε καταλαβα, δυσιποστατε ιστολογε, ετσι κανεις εσυ τσατ; ειναι ο πιο ευκολος τροπος ξερεις, ουτε καμερα, ουτε φωτο, ουτε απεναντι καποιος, να ρωταει δυσκολα πραγματα.

Grimdux said...

Θελω να μου δειξεις μια φωτογραφια σου, ξερεις εσυ.

Grimdux said...

Κανω χιουμορ. Το συμπληρωσα γιατι μου φαινεσαι λιγακι αρπαγμενη σημερα.

Anonymous said...

Λοιπον εγω τα κανω ολα αυτα. Εχω καμερα, φωτο και στηνομαι απεναντι σου οση ωρα θελεις, να με τσακισεις στην δυσκολη ερωτηση μεχρι το πρωι.

endtropi said...

και δυσιπόστατος και ιστολόγος??

Πως να κάνω άραγε chat?

Κ όταν λες δύσκολες ερωτήσεις?

Black Widow said...

α) δυσιπόστατος - εχεις διττο προσωνυμιο εαυτέ μου ή ε... αυτέ μου;
1+1 = 2
Β) ιστολογος - αυτο ειναι πιο απλο απο οτι φαινεται ισως. ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.
γ) αυτο πρεπει να το βρεις μονος σου

δ) Οταν μου απαντας off CUM-era δεν σου τι σπαει λιγο;

endtropi said...

Ξεκινάω από το τέλος αγαπητή

Δ)Δεν θυμάμαι να τα είπαμε κ οn CUMera.Μου την σπάει μόνο όταν δεν απαντάνε.

Γ)Γενικότερα ψάχνω απαντήσεις. Κάποιες φορές προκύπτουν παραπάνω από μία.

Β)Πειράζει αν το βαφτίσω (ο)ιστ(ρ)ολόγιο?

Α)τα βλέπω...διπλά

maths rulezzz

-1)και χωρίς μικρόφωνο. Σπάστηκες και άλλο?:-P

Black Widow said...

Αχ πεισματαρης βγηκες. Τι ζωδιο εισαι ειπαμε;

Το β μου αρεσε- οιστρολογιο, συνδυασμος που δειχνει οξυδερκια οσο και επαρση ομως.

Το δ και το -1; τα αφηνω.

Απαντησεις, συνηθως μονο μια απο ολες ειναι η σωστη σε αυτο που εχεις ρωτησει. Οτι αλλο ακουστει, ειναι μυθευματα ή απλα κακιες.

Δεν εχω σπαστει με σενα, λιγουλακι ομως μου την εδωσες.

Σου αρεσε αυτη η απαντηση;

endtropi said...

Όντως μία η σωστή απάντηση.Ή μάλλον,η αποδεκτή. Το πια θα επιλέξεις όμως,δεν σημαίνει όμως κατ'ανάγκη ότι είναι κ η σωστή...

Ανάμεσα στην έπαρση κ στην οξυδέρκεια, κράτα ένα από τα 2.
(it's your choice)

Toξότης.Άστα ζώδια ρε παιδί μου.Μορφωμένος άνθρωπος. Εκτός κ αν πίνεις τον καφέ σου κ ετοιμάζεσαι να πας για δουλειά.

Σου την έδωσα ε?

ναι,έμεινα ικανοποιημένος

Anonymous said...

hi all

I just wanted to introduce myself to everyone!

Can't wait to get to know you all better!

-Marshall

Thanks again!