Tuesday, October 16, 2007

Δεν το πιστευω...

Στην αρχη ελεγα δεν τρεχει τιποτα, θα σου περασει, το αλλο καλοκαιρι θα παρεις, ενα ΤΟΣΟ δα μεγαλο καραβι και θα χαθεις. Μετα αρχισα να υποψιαζομαι πως κατι δεν πηγαινε καλα, μεγαλωνω ρε πουστη μου λεω και αυτο ειναι το μονο σταθερο πραγμα που εχω, αυτο και η ρουτινα και οι φατσες των πιτσιρακαδων που το γουσταρουν οσο τιποτε να μου την σπανε.
μη και χειροτερα δηλαδη,
αν ειναι ποτέ δυνατον να συμβαινει αυτο σε μενα,
που'χω ταξιδεψει, που δανεικα δεν εχω γυρεψει,
ετσι λοιπον αφου εφτασα στον πεμπτο χρονο απολυτης βαρεμαρας αποφασισα να πιαστω με το ιντερνετ, το γιατι ισως σας το πω εαν το θυμηθω. σοβαρα τωρα, εχω πολυ αδυνατη μνημη. Μαλλον δεν εχω καθολου μνημη, ποτε δεν ειχα, θυμομουνα μια ζωη μονο τα αρωματα, τα ρουχα, οχι τα ποτά, ναι τα ν..........ά, τους γκομενους, οχι ολους μα τους περισσοτερους, τις φιλες μου μεχρι που με ξεχασαν αυτες πρωτες και υστερα και εγω. Γραφω βλακειες και θα γραψω χειροτερα το ξερω. Οτι θελω θα κανω... αυτο ειναι το δικο μου Blog, η εισοδος μου στην ψηφιακη εποχη. (δεν το πιστευω ποσα γραμματα εχω μαθει μανα!!)
Μεγαλωνω ρε και μου τη σπαει, δεν γουσταρω, θελω να τα παρατησω ολα και να σηκωθω να φυγω... να παω οπου να' ναι. δεν εχει σημασια, οτιδηποτε, πως μπλεξαμε ετσι ρε,
δεν το πιστευω...


8 comments:

Anonymous said...

Επιτελους εγραψες κατι, ειναι καποια απο τις κοπελες εσυ;

Black Widow said...

Πες μου εσυ.
Δεν ειμαι ακομα σε φορμα.

Anonymous said...

Δεν ειμαι σιγουρος. Με το καπελο;

Black Widow said...

Eisai megalos pseutis.

den sou lew an to exeis vrei. tyranissou.

Anonymous said...

Κατι μου θυμιζεις. Δεν προσπαθω να φλερταρω, εχεις τοσο εκνευριστικη συμπεριφορα που... δωσε μου το μελι σου.

Ξερω τι θα πεις.

Αλλα εγω γραφω φανερα, δεν κρυβομαι, αρα...

Black Widow said...

Οχι μελι, οχι δεν προσπαθεις να φλερταρεις γιατι προφανως δεν το εχεις κανει ποτέ. Και εσυ μου θυμιζεις κατι, οχι απο το ονομα, το ονομα δεν λεει, απο τα λογια σου, τον χαρακτηρα, ομως τον θυμιζεις πολυ αμυδρα.

Εμενα δεν με πειθεις.

Anonymous said...

αν το ηθελα θα σε ειχα πεισει.

απο την αλλη, ισως να χρειαζομαι μερικα ακομη επιχειρηματα.

Δεν ηθελα να πιεσω, ηταν καλο το κειμενο, μου αρεσε.

Grimdux said...

Μου πηρε λιγο χρονο παραπανω αλλα τελικα βρηκα το μαυρο παραθυρο. Με βοηθησε καποιος βεβαια σε αυτο, δεν εχει τοση σημασια. Εξυπνο παντως, απροσμενα...